[I18n] заўвагі, пытаньні

Mikalai Udodau crom-a at tut.by
Fri Mar 14 21:08:45 CET 2008

On Thu, 13 Mar 2008 20:34:31 +0200
"Gnu Belarusian" <375gnu at gmail.com> wrote:

> Engine вельмі слэнгавы, наўпросты пераклад гучыць неяк няўклюдна:
>
> msgid "Pronounce words by Espeak TTS engine."
> msgstr "Вымавіць словы, выкарыстоўваючы рухавік Espeak TTS."

Магчыма, Вам болей спадабалася б у гэтым выпадку "сістэма", але
яна мае болей шырокі сэнс.

OTOH, ізноў жа ўздымаецца пытанне няўклюднасці (мне выраз з
прыкладу не здаецца няўклюдным), а таксама слэнгавасці. Згодна з
якімі крытэрамі можна зрабіць выснову аб слэнгавасці рухавіка?

--
A. Because it makes the logic of the discussion difficult to
follow.